Politica de confidențialitate
În vigoare la 1 martie 2025
I. CINE SUNTEM NOI?
Website-ul https://timotion.ro/ (în continuare ”Website-ul”) este administrat de Fundația Comunitară Timișoara (cu sediul in jud.Timiş, comuna Giroc, str. Timis, nr 76E, C.I.F 36327306) împreună cu CLUBUL SPORTIV „ASOCIAȚIA ALERGOTURA” (cu sediul în Mun. Timișoara, Bd. Take Ionescu, nr. 54, et. 2, ap. 0207, jud. Timiș.) e-mail info@timotion.ro (în continuare ”Timotion”, ”noi”, ”a noastră”).
II. SCOPUL ACESTEI POLITICI
Confidențialitatea vizitatorilor Website-ului nostru este foarte importantă pentru noi și ne luăm angajamentul să o protejăm. Această politică explică modul în care TIMOTION prelucrează datele dvs. cu caracter personal atunci când utilizați Website-ul. Orice informații suplimentare pot fi obținute utilizând datele noastre de contact.
III. DEFINIȚII
Date cu caracter personal – înseamnă orice informații privind o persoană fizică identificată sau identificabilă (persoana vizată); o persoană fizică identificabilă este o persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identității sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale;
Prelucrare – înseamnă orice operațiune sau set de operațiuni efectuate asupra datelor cu caracter personal sau asupra seturilor de date cu caracter personal, cu sau fără utilizarea de mijloace automatizate, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea prin transmitere, diseminarea sau punerea la dispoziție în orice alt mod, alinierea sau combinarea, restricționarea, ștergerea sau distrugerea;
Operator – înseamnă persoana fizică sau juridică care, singură sau împreună cu altele, stabilește scopurile și mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal. În înțelesul prezentei politici, operator de date este TIMOTION.
Regulamentul GDPR – Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor);
IV. DATELE CU CARACTER PERSONAL PE CARE LE PRELUCRĂM
Pot fi colectate, stocate și utilizate următoarele tipuri de date cu caracter personal:
a) Date pe care le colectăm direct de la dvs.
- datele pe care le introduceți atunci când vă înregistrați ca participant la Timotion, pe Website-ul nostru – de exemplu, numele dvs., pozele de profil, sexul, data nașterii, e-mailul, orașul, mărimea tricoului, numărul de telefon, proiectul susținut, cursa la care vă înregistrați și echipa din care faceți parte;
- datele pe care le introduceți atunci când vă înregistrați ca voluntar la Timotion – de exemplu, numele dvs., numărul de telefon, organizația din care faceți parte, mărimea tricoului, e-mailul precum și alte date legate de activitățile și programul în cadrul căruia asigurați voluntariatul;
- date pe care ni le furnizați atunci când efectuați o donație prin intermediul Website-ului nostru – de exemplu, numele dvs., e-mailul, compania din care faceți parte, numărul de telefon, sumele donate, contul bancar precum și proiectul susținut prin donațiile efectuate; dacă optați pentru efectuarea plății cu cardul, veți fi direcționați pe pagina procesatorului de plăți – Netopia Payments unde veți introduce detaliile cardului dvs. bancar;
- date precum numele și adresa dvs. de e-mail, pe care le introduceți pentru a configura abonările la e-mailurile și/ sau la buletinele noastre informative;
- date pe care le introduceți în timp ce utilizați serviciile de pe Website-ul nostru;
- date referitoare la orice achiziție efectuată, servicii utilizate sau tranzacții pe care le faceți prin intermediul Website-ului nostru, care pot include numele, adresa, numărul de telefon, adresa de e-mail și detaliile cardului bancar;
- datele pe care le postați pe Website-ul nostru cu intenția de a le publica pe internet, care pot include numele dvs. de utilizator, imaginile de profil și conținutul postărilor;
- date conținute în orice comunicări ne trimiteți prin e-mail sau prin intermediul Website-ului nostru, inclusiv conținutul comunicărilor și metadatele acestora;
- orice alte date cu caracter personal pe care ni le trimiteți; înainte de a ne divulga datele cu caracter personal ale unei alte persoane, trebuie să obțineți consimțământul acelei persoanei atât pentru divulgarea, cât și pentru procesarea datelor în conformitate cu această politică.
b) Materialele foto și video realizate în cadrul evenimentelor noastre, date pe care le colectăm de la fotografii colaboratori
Evenimentele Timotion sunt filmate și fotografiate. Imaginea dvs. și orice alte date cu caracter personal care pot rezulta din materialele foto și video realizate de fotografii colaboratori sau voluntari vor fi prelucrate de TIMOTION și vor fi publicate pe rețelele de social media, fiind disponibile publicului larg. Prelucrarea acestor date o facem în scopul realizării intereselor noastre legitime, respectiv pentru promovarea evenimentelor noastre și a organizației în sine. Dacă nu doriți să fiți fotografiați sau filmați pe durata evenimentelor noastre aveți dreptul de a vă opune, specificând în mod expres acest lucru la momentul înscrierii.
c) Rezultatele la cursele la care participați, date pe care le colectăm în mod automat
Dacă participați la cursele Timotion, vom prelucra rezultatele pe care le înregistrați la aceste curse. Aceste rezultate, împreună cu alte date care vă pot identifica (numele, cursa, clubul din care faceți parte, categoria de vârstă) vor fi publicate în mediul online, pe Website-ul nostru și pe https://liniadesosire.ro/, putând fi distribuite și de alți utilizatori în mediul online.
d) Date colectate în mod automat prin intermediul Cookie-urilor și al altor tehnologii similare
- informații despre computer, inclusiv adresa IP, locația geografică, tipul și versiunea browser-ului și despre sistemul de operare;
- informații despre vizitele și utilizarea acestui Website, inclusiv sursa de recomandare, durata vizitei, vizualizările paginii și căile de navigare pe Website;
- informații care sunt generate în timp ce utilizați Website-ul nostru, inclusiv despre când, cât de des și în ce circumstanțe îl utilizați;
Mai multe detalii privind Cookie-uri vedeți la Cap. V de mai jos.
V. COOKIE-URI
Website-ul nostru folosește cookie-uri. Cookie-ul este un fișier care conține un identificator (un șir de litere și numere), care este trimis de un server web către un browser și care este stocat de acel browser. Identificatorul este apoi trimis înapoi la server de fiecare dată când browser-ul solicită o pagină de la acesta.
Cookie-urile pot fi cookie-uri „persistente” sau cookie-uri „de sesiune”: cookie-ul persistent va fi stocat de către browser și va rămâne valabil până la data stabilită de expirare, cu excepția cazului în care acesta este șters înainte de data de expirare; pe de altă parte, cookie-ul de sesiune va expira la sfârșitul sesiunii utilizatorului, la închiderea browser-ului.
De asemenea, cookie-urile pot fi ”primare (first-party)” sau ”de terță parte (third-party)”. Cookie-urile primare sunt plasate de către Website-ul nostru în timp ce cookie-urile de terță parte sunt plasate de un alt domeniu.
Cookie-urile nu conțin de obicei informații care identifică personal un utilizator, dar informațiile personale pe care le stocăm despre dvs. pot fi legate de informațiile stocate și obținute prin cookie-uri. Pe site-ul nostru folosim atât cookie-uri persistente, cât și de sesiune.
Numele cookie-urilor pe care le folosim pe Website-ul nostru și scopurile pentru care sunt utilizate acestea pot fi găsite mai jos:
- __Secure-csrftoken: Cookie primar, folosit cu scopul de a proteție împotriva atacurilor Cross-Site Request Forgery (CSRF), informații stocate pe o durată de 360 zile.
- __Secure-sessionid: Cookie primar, cookie de sesiune securizat, folosit pentru a gestiona autentificarea utilizatorilor, informații stocate pe o durată de 14 zile.
Ca regulă generală, vom utiliza module Cookies în baza consimțământului dvs., ceea ce înseamnă că aveți opțiunea de a accepta modulele Cookies sau de a le refuza. Cu toate acestea, pentru acele fișiere Cookies sau alte tehnologii similare care sunt absolut necesare în scopul furnizării serviciilor solicitate de dvs., nu vă vom cere consimțământul.
Acordarea consimțământului asupra utilizării cookie-urilor în concordanță cu termenii acestei politici atunci când vizitați Website-ul nostru pentru prima dată, ne permite să utilizăm cookie-uri de fiecare dată când vizitați Website-ul nostru. Consimțământul dvs. va expira după 6 luni, astfel încât după această perioadă vă vom afișa din nou bannerul Cookies pentru a vă actualiza preferințele în materie de Cookies.
De asemenea, vă puteți schimba preferințele în materie de Cookies oricând. Preferințele cookie-urilor de terță parte pot fi modificate din setările browserului dvs, iar preferințele cookie-urilor primare se pot modfica prin trimitrea unei cereri la info@timotion.ro .
În mod alternativ, vă puteți seta browserul să refuze toate Cookie-urile. Totuși, trebuie să aveți în considerare că, dacă dezactivați modulele Cookies, este posibil să nu vă puteți salva preferințele sau ca anumite secțiuni sau funcții ale Webiste-ului să nu funcționeze.
Majoritatea browser-elor vă permit să refuzați să acceptați cookie-uri – de exemplu:
- în Internet Explorer (versiunea 10) puteți bloca cookie-urile utilizând suprascrierea setărilor de manipulare a cookie-urilor, disponibile printr-un clic pe „Instrumente”, „Opțiuni de Internet”, „Confidențialitate”, apoi „Avansat”;
- în Firefox (versiunea 24) puteți bloca toate cookie-urile făcând clic pe „Instrumente”, „Opțiuni”, „Confidențialitate”, selectând „Utilizați setări personalizate pentru istoric” din meniul derulant și debifând „Acceptați cookie-uri de la website-uri”;
- și în Chrome (versiunea 29), puteți bloca toate cookie-urile accesând meniul „Personalizare și control”, făcând clic pe „Setări”, „Afișați setările avansate” și pe „Setări de conținut”, apoi selectând „Blocați site-urile să trimită orice date” la rubrica „Cookie-uri”.
Blocarea tuturor cookie-urilor va avea un impact negativ asupra utilizabilității multor website-uri. Dacă blocați cookie-urile, nu veți putea utiliza toate funcțiile de pe website-ul nostru.
Puteți șterge cookie-urile deja stocate pe computer – de exemplu:
- În Internet Explorer (versiunea 10), trebuie să ștergeți manual fișierele cookie (puteți găsi instrucțiuni despre cum puteți face acest lucru la http://support.microsoft.com/kb/278835 );
- În Firefox (versiunea 24), puteți șterge cookie-urile făcând clic pe „Instrumente”, „Opțiuni” și „Confidențialitate”, apoi selectând „Utilizați setări personalizate pentru istoric”, făcând clic pe „Afișare cookie-uri”, apoi pe „Ștergeți toate Cookie-urile“;
- și în Chrome (versiunea 29), puteți șterge toate cookie-urile accesând meniul „Personalizare și control”, făcând clic pe „Setări”, „Afișați setările avansate” și pe „Ștergeți datele de navigare”, apoi selectați „Ștergeți cookie-urile și alte date despre website și plugin-uri” și faceți clic pe „Ștergeți datele de navigare”.
Ștergerea cookie-urilor va avea un impact negativ asupra utilizabilității multor website-uri.
VI. SCOPUL PRELUCRĂRII DATELOR DVS. CU CARACTER PERSONAL
Datele cu caracter personal transmise prin intermediul Website-ului nostru vor fi utilizate în scopurile specificate de această politică. Putem folosi datele dvs. cu caracter personal pentru:
- autorizarea creării și administrării contului de utilizator;
- autorizarea utilizării serviciilor disponibile pe Website-ul nostru, cum ar fi de exemplu: înscrierea și participarea la curse, cronometrarea curselor, stabilirea câștigătorilor și acordarea premiilor, înscrierea ca și voluntar, strângerea și efectuarea de donații, achiziția de bunuri;
- îndeplinirea obligațiilor și exercitarea drepturilor care decurg din contractul încheiat între noi și dvs., din utilizarea Website-ului și din interacțiunea dvs. cu noi;
- trimiterea de bunuri cumpărate prin intermediul Website-ului nostru;
- furnizarea serviciilor achiziționate prin intermediul Website-ului nostru;
- trimiterea de rapoarte, facturi și notificări de plată către dvs. și colectarea plăților de la dvs.;
- îndeplinirea obligațiilor noastre legale, inclusiv cele în materie financiar-contabilă, cele în materie de arhivare precum și pentru a pune în executare hotărâri judecătorești definitive sau pentru a da curs solicitărilor legale ale instituțiilor și autorităților publice;
- realizarea intereselor noastre legitime, respectiv administrarea și îmbunătățirea serviciilor, evenimentelor noastre și a Website-ului, personalizarea Website-ului, detectarea, diagnosticarea, remedierea și prevenirea problemelor, păstrarea securității Website-ului nostru și prevenirea fraudelor, promovarea Website-ului și a evenimentelor și serviciilor noastre, verificarea respectării termenilor și condițiilor care reglementează utilizarea Website-ului nostru (inclusiv monitorizarea mesajelor private trimise prin intermediul serviciului nostru de mesagerie privată), menținerea unei evidențe a relației dvs. cu noi astfel încât să ne putem apăra drepturile în cadrul oricăror proceduri judiciare sau extrajudiciare;
- trimiterea de comunicări comerciale/ buletine informative/ comunicări de marketing referitoare la evenimente si organizatori sau la organizațiile unor terți selectați cu atenție, care considerăm că vă pot interesa, dar numai dacă v-ați exprimat acordul în acest sens prin abonarea la newsletter (ne puteți informa în orice moment dacă nu mai doriți să primiți astfel de comunicări);
- trimiterea prin e-mail de notificări/ informări solicitate în mod expres;
- furnizarea către terți a informațiilor statistice despre utilizatorii noștri (acești terți nu vor putea identifica niciun utilizator cu ajutorul acestor informații);
- abordarea solicitărilor și reclamațiilor făcute de dvs. sau despre dvs. referitoare la Website-ul nostru sau evenimentele noastre;
Datele colectate prin intermediul Cookie-urilor și al altor tehnologii similare vor fi utilizate în următoarele scopuri:
- pentru a asigura funcționarea Website-ului,
- în scop de analiză, respectiv pentru a înțelege modul în care folosiți Website-ul, astfel încât să îl putem face mai intuitiv, să îi optimizăm Conținutul, să îmbunătățim experiența de navigare pe Website precum și să putem măsura și îmbunătăți performanțele Website-ului;
- în scop de securitate, siguranță și pentru prevenirea fraudelor;
- pentru a înțelege, diagnostica și remedia problemele Website-ului;
- pentru a ne aminti preferințele dvs.;
- în scop de marketing, respectiv pentru a direcționa către dvs. publicitatea realizată pe acest Website, pe alte website-uri sau aplicații, care este de interes pentru dvs. și pe care am identificat-o pe baza serviciilor pe care le-ați căutat și accesat;
- pentru evaluarea impactului campaniilor publicitare pe care le facem;
- Cookie-urile plasate de terți pot fi utilizate de aceștia și în scopul creării de profile ale utilizatorilor, în baza cărora vi se va livra publicitate personalizată;
Setările de confidențialitate pot fi utilizate pentru a limita publicarea informațiilor dvs. pe website-ul nostru și pot fi modificate cu ajutorul comutatoarelor de confidențialitate de pe website.
Fără consimțământul dvs. expres, nu vom furniza informațiile dvs. personale către terți pentru marketingul direct din partea acestor terți.
VII. DATE PRELUCRATE ÎN SCOP DE MARKETING DIRECT
Adresa dvs. de e-mail (și eventual numele și prenumele dvs. atunci când adresa de e-mail le conține) poate fi prelucrată în scop de marketing direct, respectiv pentru a vă trimite notificări comerciale/ buletine informative referitoare la evenimente si organizatori sau la organizațiile unor terți selectați cu atenție, care considerăm că vă pot interesa. Prelucrarea datelor cu caracter personal în scop de marketing direct se va efectua în baza consimțământului dvs. explicit, acordat prin abonarea la newsletter.
Vă informăm că aveți dreptul de a vă retrage consimțământul și de a vă opune prelucrării datelor dvs. cu caracter personal în scop de marketing direct. Retragerea consimțământului sau exercitarea dreptului de opoziție se poate face în orice moment și în mod gratuit, printr-o solicitare transmisă prin e-mail la info@timotion.ro sau prin utilizarea link-ului de dezabonare din cuprinsul notificărilor comerciale.
În cazul în care vă retrageți consimțământul sau vă opuneți prelucrării datelor dvs. în scop de marketing direct, nu vom mai prelucra datele dvs. în acest scop, fără însă ca retragerea consimțământului dvs. să afecteze legalitatea prelucrării efectuate pe baza acestuia înainte de retragere.
VIII. TEMEIUL JURIDIC AL PRELUCRĂRII DATELOR CU CARACTER PERSONAL
În activitatea de prelucrare de date pe care o realizăm, ne bază pe următoarele temeiuri juridice:
a) demersuri înainte de încheierea unui contract [Art. 6 alin.(1) lit. b) din Regulamentul GDPR];
b) executarea contractului [Art. 6 alin. (1) lit. b) din Regulamentul GDPR];
c) obligația legală [Art. 6 alin.(1) lit. c) din Regulamentul GDPR];
d) interesul legitim [Art. 6 alin.(1) lit. f) din Regulamentul GDPR];
e) consimțământul dvs. [Art. 6 alin. (1) lit. a) din Regulamentul GDPR]. Ne vom baza pe consimțământ exclusiv pentru trimiterea de notificări comerciale precum și pentru colectarea de date prin intermediul Cookies și al altor tehnologii similare sau în alte cazuri, acolo unde consimțământul vă este solicitat în mod expres.
IX. DIVULGAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Divulgarea datelor pentru aplicarea legii (cerințe legale)
În anumite circumstanțe, TIMOTION poate fi obligată să transmită datele dvs. cu caracter personal în baza legii sau ca răspuns la solicitările instituțiilor și autorităților publice.
Alte motive de divulgare a datelor
TIMOTION poate divulga datele dvs. cu caracter personal cu bună-credință și în următoarele situații:
a) pentru a stabili, exercita sau apăra drepturile noastre legale (inclusiv furnizarea de informații către terți în scopul prevenirii fraudelor);
b) în legătură cu orice procedură legală potențială sau în curs;
c) pentru a preveni sau a investiga posibile abateri în legătură cu utilizarea Website-ului;
d) din motive de siguranță și securitate;
e) din alte motive legitime respectiv realizarea scopurilor prevăzute în prezenta politică
De asemenea, un transfer al datelor dvs. cu caracter personal are loc și atunci când folosim serviciile terților pentru a prelucra date. Vom lua toate măsurile rezonabile pentru a ne asigura că astfel de terți vor prelucra datele dvs. numai în scopul de a ne furniza serviciile contractate.
Categorii de destinatari. Datele dvs. cu caracter personal pot fi divulgate către următoarele categorii de destinatari, inclusiv terțe părți, după caz:
a) oricăruia dintre membri echipei de organizare sau oricărui membru al grupului nostru de organizații precum si organizațiilor participante la eveniment, după cum este necesar în mod rezonabil pentru scopurile prevăzute în această politică.
b) furnizorii sau subcontractanții noștri după cum este necesar în mod rezonabil pentru scopurile prevăzute în această politică (cu titlu de exemplu: furnizorii de servicii care oferă facilități de găzduire, furnizorii de servicii de e-mail marketing, furnizorii de servicii și instrumente de analiză, targetare/ retargetare, publicitate, furnizorii de servicii juridice, contabile si financiare, furnizorii de servicii de securitate si IT).
c) autorități și instituții publice;
d) organe judiciare, executori judecătorești
e) publicului larg; anumite date cu caracter personal, cum ar fi, de exemplu, numele dvs., sexul, clubul din care faceți parte, proiectul pe care îl susțineți, cursele la care vă înscrieți si participați, rezultatele obținute, materialele foto și video realizate pe durata evenimentului, pot fi publicate în mediul online (pe Website-ul nostru, pe rețelele de social media sau pe terțe site-uri, cum ar fi spre exemplu: https://liniadesosire.ro/)
Cu excepția situațiilor prevăzute în această politică, nu vom furniza informațiile dvs. personale către terți.
X. TRANSFERURI INTERNAȚIONALE DE DATE
În anumite situații, este posibil să transferăm datele dvs. cu caracter personal către țări terțe UE/ SEE, care nu au instituite legi de protecție a datelor personale echivalente cu cele în vigoare în Spațiul Economic European. Există astfel riscul ca anumite drepturi, inclusiv dreptul la securitatea și confidențialitatea datelor, să nu vă fie recunoscute și respectate. Transferul datelor către țări terțe UE/SEE se va efectua:
a) conform art. 45 din Regulamentul GDPR doar către acele țări terțe care au fost recunoscute de Comisia Europeană ca asigurând un nivel adecvat de protecție a datelor cu caracter personal. Lista acestor țări o găsiți aici (https://commission.europa.eu/law/law-topic/data-protection/international-dimension-data-protection/adequacy-decisions_en) sau, în lipsă,
b) numai în baza unor garanții adecvate, ceea ce înseamnă că, atunci când transferăm date către o organizație din afara UE, vom utiliza fie modele de contracte aprobate de Comisia Europeană, care oferă datelor dvs. personale un nivel de protecție adecvat (mai multe detalii găsiți aici https://commission.europa.eu/law/law-topic/data-protection/international-dimension-data-protection/standard-contractual-clauses-scc_en) fie alte garanții adecvate, astfel cum sunt prevăzute de art. 46 din Regulamentul GDPR sau, în lipsă,
c) conform art. 49 alin. 1 lit. a) din Regulamentul GDPR, doar în baza consimțământului dvs. explicit, sau, în lipsă,
d) conform art. 49 alin. 1 lit. b) – f) din Regulamentul GDPR, numai dacă transferul este necesar pentru executarea unui contract încheiat între noi și dvs. sau între noi și o terță parte, dar în interesul dvs., pentru a aplica anumite măsuri precontractuale pe care dvs. ni le-ați cerut, din considerente importante de interes public, pentru exercitarea sau apărarea unui drept în instanță sau pentru protejarea intereselor vitale ale dvs. sau ale unei alte persoane, sau, în lipsă,
e) conform art. 49 alin. 1 teza finală din Regulamentul GDPR, numai dacă transferul nu este repetitiv și este necesar în scopul realizării intereselor noastre legitime majore, asupra cărora nu prevalează interesele sau drepturile și libertățile dvs. însă numai în baza unor garanții corespunzătoare în ceea ce privește protecția datelor dvs. și numai după informarea dvs. cu privire la transfer și cu privire la interesele legitime urmărite.
Informațiile personale pe care le publicați pe website-ul nostru sau pe care le trimiteți spre publicare pe website-ul nostru pot fi disponibile prin internet în întreaga lume. De asemenea, materialele foto și video pe care le vom publica pe rețelele de social media vor fi disponibile world-wide. Nu putem împiedica utilizarea sau utilizarea greșită a acestor informații de către alții. Sunteți de acord în mod expres cu transferurile de informații personale descrise în această Secțiune .
XI. DURATA STOCĂRII DATELOR
Această Secțiune stabilește politicile și procedurile noastre de păstrare a datelor, care sunt concepute pentru a ajuta la asigurarea respectării obligațiilor noastre legale cu privire la păstrarea și ștergerea datelor cu caracter personal.
Datele cu caracter personal pe care le prelucrăm nu vor fi păstrate mai mult decât este necesar pentru realizarea scopurilor menționate în prezenta politică.
Datele dvs. cu caracter personal vor fi stocate pe întreaga durată a evenimentelor, pe întreaga durata a contractului dintre noi și pe întreaga durată cât contul dvs. de utilizator este activ. Totodată, putem stoca datele dvs. cu caracter personal și ulterior încetării contractului, finalizării evenimentului sau închiderii contului atunci când legea ne obligă să procedăm în acest sens sau atunci când avem un interes legitim să o facem. Spre exemplu:
a) Documentele financiar contabile și documentele justificative care stau la baza înregistrărilor în contabilitatea financiară vor fi păstrate pe o perioadă de 5 sau 10 ani, conform legislației în vigoare.
b) Datele care derivă din sau sunt în legătură cu contractele încheiate și/ sau relația dvs. cu noi sau alte date relevante pot fi păstrate timp de 5 ani de la încetarea contractului sau de la ultima interacțiune cu dvs. (oricare situație intervine ultima), cu excepția cazului în care avem motive temeinice să le păstrăm pe o durată mai mare de timp. Păstrarea datelor pe această durată se va face din considerente ce țin de obligația de arhivare a documentelor pe durata termenului de prescripție fiscală precum și în scopul realizării intereselor noastre legitime (acelea de a păstra o evidență a relației dvs. cu noi astfel încât să ne putem apăra drepturile în cazul oricăror proceduri judiciare sau extrajudiciare).
c) Datele publicate pe https://liniadesosire.ro/ vor fi păstrate conform politicii de confidențialitate a respectivului site.
d) Datele tehnice, colectate în mod automat prin intermediul Cookie-urilor și al altor tehnologii similare vor fi stocate pe durata prevăzută la Cap. V de mai sus.
e) Datele utilizate pentru transmiterea de notificări comerciale vor fi păstrate și utilizate în acest scop atâta timp cât considerăm că newsletter-ul nostru ar fi de interes pentru dvs., dar în orice caz, nu mai mult de 10 ani de la ultima interacțiune cu noi sau până când vă retrageți consimțământul (până la dezabonare).
Atunci când prelucrarea datelor dvs. se face în baza intereselor noastre legitime, aveți dreptul de a vă opune prelucrării caz în care vom pune în balanță interesele noastre și respectiv situația dvs. particulară pentru a lua o decizie finală.
Atunci când prelucrarea datelor dvs. se face în baza consimțământului dvs., aveți dreptul să vă retrageți oricând consimțământul, în mod gratuit, caz în care prelucrarea va înceta.
XII. DREPTURILE DVS.
a) Dreptul la informare cu privire la modul în care prelucrăm datele dvs.; informarea dvs. se realizează prin această Politică de Confidențialitate, iar dacă aveți nevoie de informații suplimentare, ni le puteți cere oricând prin e-mail la info@timotion.ro .
b) Dreptul de acces la datele dvs., care vă permite să obțineți o confirmare din partea noastră cu privire la prelucrarea datelor dvs. personale precum și acces la datele respective. Este important să cunoașteți faptul că nu vom putea da curs cererii dvs. în toate cazurile, cum ar fi situațiile în care exercitarea dreptului dvs. ar putea afecta drepturile altor persoane, situațiile în care nu vă putem identifica sau situațiile în care cererea dvs. este vădit nefondată sau excesivă.
c) Dreptul la rectificarea datelor personale inexacte care vă privesc;
d) Dreptul la ștergerea datelor, care vă permite să obțineți ștergerea datelor dvs. în anumite cazuri cum ar fi, spre exemplu, situațiile în care (i) datele dvs. nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate; (ii) vă retrageți consimțământul pe baza căruia are loc prelucrarea și nu avem niciun alt temei juridic pentru prelucrare; (iii) vă opuneți prelucrării și nu există motive legitime care să prevaleze sau vă opuneți prelucrării datelor în scop de marketing direct; (iv) datele dvs. au fost prelucrate ilegal; (v) datele trebuie șterse pentru respectarea unei obligații legale care ne revine. Este important să cunoașteți faptul că nu vom putea da curs cererii dvs. în toate cazurile, cum ar fi situațiile în care legea ne obligă să păstrăm datele o anumită perioadă, datele dvs. sunt necesare pentru exercitarea dreptului la liberă exprimare și la informare, pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță, datele dvs. trebuie păstrate din motive de interes public în domeniul sănătății publice etc.
e) Dreptul la restricționarea prelucrării datelor dvs., care vă permite să ne solicitați să nu utilizăm datele dvs. cu caracter personal, ci doar să le stocăm, în următoarele cazuri: (i) ați contestat exactitatea datelor, pentru o perioadă care ne permite să verificăm exactitatea datelor; (ii) v-ați opus ștergerii datelor în situația unei prelucrări ilegale; (iii) ne-ați solicitat să vă furnizăm anumite date pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță; (iv) v-ați opus prelucrării datelor, pentru intervalul de timp în care verificăm dacă drepturile noastre legitime prevalează asupra drepturilor dvs.;
f) Dreptul la retragerea consimțământului, în orice moment și în mod gratuit, atunci când prelucrarea datelor se face în baza consimțământului dvs.;
g) Dreptul la portabilitatea datelor, care vă permite să primiți datele dvs. cu caracter personal pe care ni le-ați furnizat într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat sau să transmiteți aceste date unui alt operator de date. Un asemenea drept vă este conferit doar atunci când prelucrarea datelor dvs. se bazează pe consimțământul dvs. sau pe un contract încheiat între noi și dvs. și doar dacă prelucrarea este efectuată prin mijloace automate;
h) Dreptul de a vă opune prelucrării datelor dvs. cu caracter personal, în condițiile și limitele prevăzute de lege. Este important să cunoașteți faptul că legea ne obligă să dăm curs cererii doar pentru prelucrările realizate în scop de marketing direct. În celelalte cazuri, avem dreptul să punem în balanță interesele noastre și respectiv situația dumneavoastră particulară pentru a lua o decizie finală. De aceea, este important să ne explicați și de ce vă opuneți prelucrării atunci când formulați o astfel de cerere.
i) Dreptul de a depune o plângere în fața unei autorități de supraveghere (ANSPDCP, https://www.dataprotection.ro), dacă considerați că prelucrarea datelor dvs. personale este ilegală.
j) Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri, care produce efecte juridice care vă privesc sau vă afectează în mod similar într-o măsură semnificativă. Este important să cunoașteți faptul că acest drept nu se aplică în anumite cazuri, cum ar fi situația în care decizia bazată exclusiv pe prelucrarea automată este necesară pentru încheierea sau executarea unui contract între noi și dvs., este autorizată prin lege sau are la bază consimțământul dvs. explicit.
k) Dreptul la o cale de atac judiciară.
XIII. SOLICITĂRI ȘI EXERCITAREA DREPTURILOR DVS.
Dacă aveți întrebări cu privire la modul în care prelucrăm datele dvs. personale sau dacă doriți să vă exercitați drepturile, ne puteți transmite o cerere la sediul TIMOTION sau prin e-mail la info@timotion.ro . Nu vom refuza să dăm curs unei asemenea cereri, cu excepția cazului în care aceasta nu este exercitată în condițiile legii sau nu suntem în măsură să vă identificăm.
Vom depune toate eforturile pentru a vă răspunde în cel mult o lună de la primirea cererii. Totuși, legea ne permite să prelungim termenul de răspuns cu două luni atunci când este necesar, caz în care vă vom informa cu privire la motivele care conduc la această prelungire.
Vom răspunde cererilor prin care dvs. vă exercitați drepturile în mod gratuit dar dacă cererile dvs. sunt în mod vădit nefondate sau excesive, în special din cauza caracterului lor repetitiv, TIMOTION poate: (a) fie să perceapă o taxă rezonabilă ținând cont de costurile administrative pentru furnizarea informațiilor sau a comunicării sau pentru luarea măsurilor solicitate; (b) fie să refuze să dea curs cererii.
De asemenea, ori de câte ori este posibil, puteți să accesați, să actualizați sau să ștergeți datele dvs. cu caracter personal direct în secțiunea de setări a Contului. Dacă nu puteți efectua singur aceste acțiuni, vă rugăm să ne contactați pentru a vă ajuta.
XIV. OBLIGAȚIILE DVS.
În calitate de persoană vizată, aveți obligația de a ne furniza date adevărate, exacte și actualizate despre dvs. Totodată vă asumați obligația de a nu ne furniza materiale care conțin viruși, materiale cu drept de autor, dacă nu sunteți autorul sau dacă nu aveți permisiunea autorului de a publica sau divulga materialul respectiv, materiale obscene, defăimătoare, de amenințare, răuvoitoare sau orice alte materiale ori informații de acest gen. În caz de nerespectare a acestei obligații, TIMOTION poate șterge informațiile respective și poate întreprinde toate măsurile legale împotriva dvs.
XV. SECURITATEA INFORMAȚIILOR DVS. PERSONALE
Vom lua măsuri de precauție tehnice și organizaționale rezonabile pentru a preveni pierderea, utilizarea necorespunzătoare sau modificarea informațiilor dvs. personale.
Vom stoca toate informațiile personale pe care le oferiți pe serverele noastre securizate (protejate prin parolă și firewall) sau pe serverele furnizorilor de servicii de găzduire.
Toate tranzacțiile financiare electronice încheiate prin intermediul website-ului nostru vor fi protejate de tehnologia de criptare.
Ați luat la cunoștință faptul că transmiterea informațiilor pe internet este în mod obișnuit nesigură și nu putem garanta securitatea datelor trimise pe internet.
Sunteți responsabil(ă) pentru păstrarea confidențialității parolei pe care o utilizați pentru accesarea Website-ului nostru; nu vă vom solicita niciodată parola (cu excepția momentului când vă conectați pe website-ul nostru).
XVI. MODIFICĂRI ALE POLITICII DE CONFIDENȚIALITATE
Ne rezervăm dreptul de a actualiza această politică din când în când publicând o versiune nouă pe Website-ul nostru. Trebuie să verificați ocazional această pagină pentru a vă asigura că înțelegeți orice modificare adusă acestei politici. Vă putem anunța despre modificările aduse acestei politici prin e-mail sau prin sistemul de mesagerie privată de pe Website-ul nostru.
XVII. SITE-URI TERȚE
Site-ul nostru include hyperlink-uri către și detalii despre site-uri terțe. Nu deținem niciun control și nu ne facem responsabili pentru politicile și practicile de confidențialitate ale terților.
XVIII. ACTUALIZAREA INFORMAȚIILOR
Vă rugăm să ne anunțați dacă informațiile personale pe care le deținem despre dvs. trebuie să fie corectate sau actualizate.