Una dintre cele mai frumoase părți ale sărbătorii Timotion este că pătrunde adânc în fibra comunității și îi face pe toți participanții, alergători, campioni, donatori sau susținători, părtași la o mare reușită. Pentru cine nu a participat vreodată la Timotion, poate pare o afirmație exagerată. Dar nu trebuie să ne crezi pe cuvânt, poți afla direct de la unul dintre cei mai activi participanți care este spiritul Timotion.
Susține: Look inside – Ajută un bebeluș să câștige lupta pentru viață
Target fundraising: 10.000 lei
Suma strânsă: 7.930 lei
Termen limită pentru strângerea sumei: 13 mai 2019
De ce Timotion? Cum te-ai hotărât să îți asumi rolul de campion de fundraising?
Am auzit despre Timotion de la Erika Weisz, campioană Timotion şi prietenă veche pe care o admir foarte mult. Iniţial am vrut doar să donez, apoi mi-am dat seama că pot ajuta mai mult, aşa că, oarecum inconştient, mi-am asumat rolul de alergător la maratonul de 10 km şi foarte conştient, cel de fundraiser.
Timotion este o iniţiativă cunoscută în comunitate, este genul de proiect care „m-a obligat” să mă înscriu. L-am privit de la început cu responsabilitate, ambiție și o mare dorință de a contribui la cauza Look Inside.
Cum ai ales cauza pentru care alergi și strângi fonduri?
Cunoșteam deja activitatea celor de la Look Inside și eram la curent cu activitățile pe care le desfășoară. M-am înscris la Timotion în semn de mulțumire și apreciere pentru întreaga lor activitate pusă în slujba celor nevoiași. Am înteles că și cei care ajută au nevoie de ajutor să meargă mai departe, astfel că, mi-am setat un dublu obiectiv destul de îndrăzneț: pe de o parte să alerg cursa de 10 km în condițiile în care n-am mai alergat de când eram mic, iar pe de altă parte să adun o sumă consistentă care să susțină cauza Look Inside. Partea de promovare s-a rezumat la a povesti prietenilor şi apropiaţilor despre Look Inside şi vreo două postări pe Facebook.
Ai strâns deja 79% din targetul propus? Ai avut o strategie de strângere de fonduri?
E prea mult spus strategie. Încă de la început am știut că am în jurul meu oameni de calitate care nu vor rămâne indiferenți și se vor implica. Fiecare donație m-a sensibilizat într-un mod special. În lista donatorilor mei se regăsesc oameni dragi, a căror generozitate m-a copleșit, Vreau să mulțumesc fiecăruia pentru efortul depus, pentru încrederea pe care o au în mine și să îi asigur că îmi dau toată silința să obțin ce mi-am propus: 10.000 lei și 10 km. Exact în această ordine. Am știut din prima clipă care este misiunea celor de la Look Inside și nu am făcut altceva decât să o fac să ajungă la cât mai mulți oameni.
Ce reprezintăTimotion pentru tine?
Proiectele de responsabilitate socială au succes peste tot în lume. Cauzele fiecărei asociaţii sunt nobile, aşa că tot ce trebuie făcut este să îţi aloci timp pentru a încerca să convingi cât mai mulţi oameni să se implice.
Sunt bucuros că voi întâlni la linia de start (sper că şi la finish) foarte mulţi cunoscuţi şi prieteni. Am convingerea că Timotion este genul de proiect în care performanţele sportive contează mai puţin. Este despre alergarea împreună cu prietenii pentru o cauză nobilă. Presimt câteva momente dificile în ziua cursei, dar îmi plac provocările aşa că sunt pregătit să îmi testez limitele.
Care este mesajul tău înainte de start?
Mesajul meu este de fapt mesajul Pr. Varlaam de la Mănăstirea Partoș, care după o acțiune a celor de la Look Inside, a spus așa:
„Copiii reprezintă generația care vine după noi, iar de buna lor educație și formare suntem responsabili cu toții. În trupul celor neputincioși, săraci sau fragili, Îl întâlnim pe Hristos suferind; întâlnim propria noastră fragilitate și neputință care are nevoie de prezența celuilalt pentru a se vindeca și pentru a merge înainte.”
Pe fundraiser-ul Radu Golban îl găsești aici, iar până în 13 mai poți dona direct către el sau către cauza pe care o susține: Look inside – Ajută un bebeluș să câștige lupta pentru viață.
Lista tuturor celor 20 de proiecte Timotion V o poți accesa aici, iar campionii aici.